16.1.16

Τα έργα των μικρών καλλιτεχνών - Εμπνευσμένα από τη Μουσική του H. Matisse

Στο πλαίσιο της ενότητας έρευνας με θέμα την οικογένεια, αναζητήσαμε με τα παιδιά στο internet πολλά έργα διάσημων ζωγράφων που απεικόνιζαν οικογένειες ή ανθρώπους που έμοιαζαν μεταξύ τους ή φαίνονταν δεμένοι σαν οικογένεια. Αφού βρήκαμε αρκετά έργα που μας κίνησαν την προσοχή, τα παιδιά τελικά επέλεξαν να ζωγραφίσουν τη Μουσική του H.Matisse.
Όταν τα ρώτησα για ποιό λόγο, οι απαντήσεις τους ήταν οι εξής:
- Γιατί έχει καλύτερα χρώματα και πιο δυνατά από όλους τους άλλους πίνακες!
- Γιατί φαίνεται εύκολο και μπορώ να το κάνω κι εγώ
- Γιατί είναι σαν οικογένεια και παίζουν και μουσική
- Γιατί ο πίνακας αυτός είναι χαρούμενος
- Γιατί έχει τα αγαπημένα μου χρώματα
- Γιατί είναι πολλοί άνθρωποι και φαίνονται κάπως παράξενοι
- Εμένα μου αρέσει γιατί έχει και όρθιους έχει και καθιστούς
- Εγώ λέω να κάνουμε αυτόν τον πίνακα γιατί είναι καθαρά τα χρώματα και μου φαίνεται πιο ωραίος από τους άλλους
- Εγώ ψηφίζω αυτή τη ζωγραφιά γιατί ταιριάζει να τη βάλουμε στον τοίχο εδώ.
- Να κάνουμε αυτό γιατί είναι πιο εύκολο
- Εμένα μου αρέσει αυτός ο πίνακας γιατί τραγουδάνε και παίζουν μουσική και εμένα μου αρέσει πολύ η μουσική
- Θα ζωγραφίσω αυτόν τον πίνακα γιατί θα τον κάνω τέλειο. Θα βάλω όμως πιο λίγους ανθρώπους γιατί δεν θα μου χωρέσουν
Τα παιδιά, αφού σχεδίασαν με ένα μολύβι το περίγραμμα του ουρανού και της γης, έπιασαν τα πινέλα και άρχισαν να ζωγραφίζουν. Αφού στέγνωσαν οι φιγούρες τους, όσοι ήθελαν πήραν λεπτούς μαύρους μαρκαδόρους και σχεδίασαν τις λεπτομέρειες στα πρόσωπα καθώς και στα περιγράμματα των σωμάτων.
Θαυμάστε τα αποτελέσματα



 Η. Matisse (La Musique)


Δεν υπάρχουν σχόλια: