7.1.23

ΑΠ' ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΗΣ ΒΕΛΟΝΑΣ ΑΡΧΕΙΟ ΕΛΛΕΙΠΤΙΚΩΝ ΠΑΡΟΡΜΗΣΕΩΝ, ΜΠΑΛΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ


Απ΄το μάτι της βελόνας
Αρχείο ελλειπτικών παρορμήσεων του Αντ.Μπαλασόπουλου (Δεκ.2022), σελ. 84, εκδ. Ενάντια
Ξεκίνησα αργά. Αργώ να πάρω μπροστά. Πολλές φορές με κάμπτει η τεμπελιά μου. Πολλές φορές χάνω την κατεύθυνσή μου. Αρκούμαι συχνά στα εύκολα. Προδίδομαι από τη βιασύνη και την επιπολαιότητα. Έχω μόνο ένα πλεονέκτημα, τελικά. Το πείσμα.
Στα σαράντα μου, έφτασα να αποκτήσω μια σφεντόνα με την οποία κάνω κάποιες σκανδαλιές, σπάζοντας πότε-πότε κανένα παράθυρο. Ελπίζω όμως να ζήσω αρκετά. Στα εβδομήντα, μπορεί να έχω γίνει πραγματικά επικίνδυνος. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Περιεχόμενα

Αντί εισαγωγής
Όνομα
Ανωνυμία και επωνυμία
Βιογραφικό σημείωμα
Σοκ και δέος
Εσύ
Νέος νόμος
Η σωστή λέξη
Λάθος
Ασανσέρ
Αρουραίοι
Ρε, ξέρεις ποιος είμαι εγώ, ρε;
Χελώνα
Ψάρια
Αλχημείες
Εταιρείες πιστοληπτικής αξιολόγησης
Θρίλερ
Βρώμικο ψωμί
Κλειστόν
Ρολόι
Υλισμός
Ύπνοι
Χαρά
Εθνικόν είναι
Στερητικά
Φτώχεια
Στρατιωτάκια
Φύλακος δίλημμα
Χωρίς
Αποκάλυψη τώρα
Το χειρότερο
Ήδη αργά
Θαυμαοτυργία
Κήπος
Ύφος Ι
Μέτρα οικονομίας
Ανεμόμυλοι
Φιλελευθερισμός
Οπτικά
Ιούδας
Δυστυχία στην Ουτοπία
Νέα απ' το πουθενά
Ουκ επ άρτω μόνον
Κατηφόρα
Ύφος ΙΙ
Μεταξύ δύο
Ρυθμιστής κοινής γνώμης
Χαρτοκλέφτες
Master signifier
Αναλωσιμότητα
Ωριμότητα
Συνέπεια
Τραπέζια
Αντιστρόφως ανάλογα Ι
Αντιστρόφως ανάλογα ΙΙ
Γκιούλιβερ
Πολιτική
Ηθικές
Η ενδέκατη θέση
Υπουργείο μαζικών μεταφορών
Μικροϊδιοκτησία Ι
Μικροϊδιοκτησία ΙΙ
Κέλυφος
Γυναικολογικά
Κόμμα
Ξινά σταφύλια
Κόπωση
Ψευδής οικειότητα
Τοξικότητα
Εκτός χάρτη
Φυγή
Το παλιό μου σπίτι
Θαυμαστής
Endgame
Η πτώση του Οίκου των Άσερ
Ταχύτητες
Κυνηγοί
Δικαίωση
Συσκευές Ι
Εικονικότητα
Χαρακίρι
Συσκευές ΙΙ
Σελίδες
Μανία

Δεν υπάρχουν σχόλια: