10.10.21

Κυκλοφόρησε η νέα ποιητική συλλογή της Βίκυς Πρασίνου «Παράλληλη Αναζήτηση» από τις εκδόσεις Άλφα Πι


Συγγραφέας: Βίκυ Πρασίνου
Σελίδες: 82 
ISBN 978-960-632-101-6
Εκδόσεις: Άλφα Πι

H ποιητική συλλογή «Παράλληλη Αναζήτηση» περιέχει 48 ποιήματα αφιερωμένα στην αναζήτηση της ελευθερίας και της αγάπης.

Στο οπισθόφυλλο διαβάζουμε:

Μου έλεγαν τα σύννεφα
ότι θα βαφτούν με αίμα τα λόγια της σύνεσης,
αν δεν προσέχω.
Μου έλεγαν να μη ντύνομαι με χρώμα κόκκινο,
αν έτοιμη δεν είμαι
να χαράξω πάνω στο λευκό μου λαιμό
το άγριο φιλί της ωριμότητας.
Μα εγώ όλο και ξεμάκραινα,
ακολουθώντας τους ήχους
μιας επιθυμίας άγνωστης
που μου ψιθύριζε πίσω απ’ τις φυλλωσιές
να μπω στον πυρήνα
πρωτογνώριστων πραγμάτων.
Έστω και άοπλη.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ: Η Βίκυ Πρασίνου γεννήθηκε στην Αθήνα και κατάγεται από τα Ψαρά. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Εργάστηκε για είκοσι χρόνια στον τομέα της ιδιωτικής εκπαίδευσης ως καθηγήτρια γλώσσας και λογοτεχνίας. Παράλληλα, συντονίζει μικρές ομάδες δημιουργικής γραφής για παιδιά. Από μικρή γράφει ποίηση. Ποιήματά της έχουν δημοσιευθεί σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα. Ασχολείται επίσης με τη ζωγραφική, τη βυζαντινή αγιογραφία και τη φωτογραφία συμμετέχοντας με έργα της σε ομαδικές και ατομικές εκθέσεις. Το 2021 εξέδωσε τις ποιητικές συλλογές με τίτλο «Κρύβομαι  Κυνηγώ Κουτσαίνω» και «Παράλληλη Αναζήτηση» και τις δύο από τις εκδόσεις Άλφα Πι. 

Βρείτε το βιβλίο στο www.alfapibooks.gr , στο τηλ. 22710 41287 και στα βιβλιοπωλεία.










Δεν υπάρχουν σχόλια: