16.7.21

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ | ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ | ΚΛΕΛΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ - ΕΡΩΤΙΚΟΣ ΑΠΟΚΟΣΜΟΣ | ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΘΕΡΜΑΪΚΟΣ


Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Θερμαϊκός η ποιητική συλλογή της Κλέλιας Χατζηγεωργίου, με τίτλο «Ερωτικός Απόκοσμος». Μία βαθιά βιωματική σειρά ποιημάτων πάνω στον έρωτα. Άλλοτε με πικρία, άλλοτε με νοσταλγία και τρυφερότητα, η συγγραφέας ανιχνεύει τις ανθρώπινες σχέσεις καθώς πηγαινοέρχεται σε έρωτες που ανήκουν πια στο παρελθόν. 

Σας αποστέλλουμε δελτίο Τύπου προς ενημέρωση των αναγνωστών σας.

Στην περίπτωση που σας ενδιαφέρει να πραγματοποιήσετε κάποιο αφιέρωμα, κριτική, παρουσίαση ή διαγωνισμό ή συνέντευξη μη διστάσετε να μας στείλετε προκειμένου να σας αποστείλουμε το βιβλίο ή τα στοιχεία του συγγραφέα κ.λπ.

Απόσπασμα από το βιβλίο 

[…] Όταν θα ‘ρθεις να κάτσεις κοντά μου, 

να αφήσεις το χέρι σου 

να ξαποστάσει στην παλάμη μου. 

Γιατί πλέον είμαι τυφλή 

και μόνο απ’ τα αγγίγματα 

καταλαβαίνω τους ανθρώπους. 

Τη φωνή σου την έχω ξεχάσει, 

δεν την έχω ακούσει δα και τόσες φορές. 

Όμως τη φαντάζομαι συχνά. 

Είναι η παρέα μου, χωρίς εκείνη να το ξέρει. 

 

Μια τρυφερή ανασκόπηση πάνω στις ανθρώπινες σχέσεις, όπου η συγγραφέας εξετάζει το παρελθόν με ευαισθησία και κριτική διάθεση. Προσωπικός και λυρικός, ο «Ερωτικός Απόκοσμος» είναι μια μαρτυρία για τον έρωτα στη σύγχρονη εποχή. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: