24.9.20

Κώστας Ι. Κουτρουμπάκης: “Η συγγραφή είναι σε μεγάλο βαθμό μια απόπειρα «διαχείρισης» όσων συμβαίνουν στην εντός και εκτός μας πραγματικότητα”


“Η τέχνη στήνει γεφύρια προς την αξιοβίωτη ζωή” 

Σε ποια ηλικία ξεκινήσατε να γράφετε; 

Φοιτητής, όταν μαζί με φίλους σκαρώναμε στιχάκια για τα ροκ συγκροτήματα στα οποία συμμετείχαμε. Η συστηματική ενασχόληση με τη γραφή προέκυψε πολύ αργότερα, μετά τη γέννηση των παιδιών μου. Ποια λέξη σάς εκφράζει ως συγγραφέα; 

Το «αγαπολατρεύω», που μου είπε ο μικρός μου γιος και το έβαλα και σ’ ένα διήγημα στο πρώτο μου βιβλίο, τον Μαραγκό. 

Νιώθετε την «έμπνευση» πριν από τη συγγραφή; 

Εμπνευστικοί θα έλεγα ότι είναι οι δάσκαλοι –με την ευρύτερη έννοια– και οι άνθρωποι τους οποίους θαυμάζουμε. Κατά τα άλλα, θεωρώ ότι η συγγραφή είναι σε μεγάλο βαθμό μια απόπειρα «διαχείρισης» όσων συμβαίνουν στην εντός και εκτός μας πραγματικότητα. 

Πώς θα χαρακτηρίζατε τον εαυτό σας; 

Με δυο λόγια, συνεπή και λεπτολόγο.

 Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια; 

Την άνοιξη του 2021 θα κυκλοφορήσει το δεύτερο βιβλίο μου, από τις εκδόσεις Ενύπνιο. Εντωμεταξύ, φιλοδοξώ να έχω προχωρήσει σημαντικά και την ηχογράφηση του δεύτερου προσωπικού μου μουσικού cd. 

Βιογραφικό. 

Ο Κώστας Ι. Κουτρουμπάκης, κατά συνείδηση κιθαριστής παιδιόθεν, γεννήθηκε το 1969 στη Θεσσαλονίκη. Φοίτησε στο τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας του ΑΠΘ, όπου έκανε και τις μεταπτυχιακές του σπουδές. Εργάστηκε ως συμβασιούχος αρχαιολόγος και από το 2003 είναι φιλόλογος στη Μέση Εκπαίδευση. Κριτικά του κείμενα και άρθρα έχουν δημοσιευτεί στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο. Το 2018 εκδόθηκε ο Μαραγκός, η πρώτη του συλλογή διηγημάτων, από τις εκδόσεις Ενύπνιο. Από το 2019 κυκλοφορεί διαδικτυακά και το πρώτο προσωπικό του μουσικό cd με τον τίτλο Γεφύρια. 

https://www.polismagazino.gr/%ce%ba%cf%8e%cf%83%cf%84%ce%b1%cf%82-%ce%b9-%ce%ba%ce%bf%cf%85%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%85%ce%bc%cf%80%ce%ac%ce%ba%ce%b7%cf%82-%ce%b7-%cf%83%cf%85%ce%b3%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%ae-%ce%b5%ce%af/?fbclid=IwAR2fuYvkof5zhTP1peW0nWunaKm7avVrO5XL3rMFSUnLaN0MYwAv_8k7q-M 

Δεν υπάρχουν σχόλια: