15.11.18

«Διαλείπον εκκρεμές»: η νέα ποιητική συλλογή του Τάκη Γκόντη

Κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις «Γαβριηλίδης» η νέα, 5η κατά σειρά, ποιητική συλλογή του Τάκη Γκόντη. Το «Διαλείπον εκκρεμές».
Όπως διαβάσαμε στο προφίλ του (facebook) "Άλλη μια στιγμή, το ίδιο όπως πάντα αντιφατικά φορτισμένη. Όμως αυτή τη φορά, κι ας μου συγχωρεθεί η συναισθηματική εκφορά, δεν θα αναφερθώ στο βιβλίο. Αλλού θα εστιάσω. Στο ευχαριστώ που οφείλω στον εκδότη μου Σάμη Γαβριηλίδη, αυτόν τον σπάνιο, ακαταπόνητο άνθρωπο με την απαρέγκλιτη από αρχές προσφορά στην υπόθεση «ποιοτικό βιβλίο», που έχοντας φέρει στο φως εκατοντάδες έργα Ελλήνων (και Ελληνίδων) -ιδίως- λογοτεχνών (αλλά και ξένων), συμπεριέλαβε ανάμεσά τους και τα δικά μου. Και όχι μόνο, αλλά, ευθύς εξ αρχής, παρείχε στην ασημαντότητά μου γενναία υποστήριξη, σ’ αυτήν τη μικρόψυχη, ειδικά για την ποίηση, εποχή, αδιαφορώντας για το «ταπεινό» βιογραφικό μου και τις ανύπαρκτες «διασυνδέσεις» μου, από τα οποία ουδόλως νομίζω επηρεάστηκε --ή τουλάχιστον, ποτέ του δεν τα έλαβε υπ όψιν".

Δεν υπάρχουν σχόλια: