6.12.20

Χριστόδουλος Χάλαρης, «Δροσουλίτες», Minos- EMI, 1975


Το 1975 ο Χριστόδουλος Χάλαρης παρουσίασε τους «Δροσουλίτες», ένας δίσκος σε συνθέσεις του με δέκα θρύλους και θρήνους του Νίκου Γκάτσου, με ερμηνευτές τη Δήμητρα Γαλάνη και τον Χρύσανθο. Παραγωγός του δίσκου ήταν ο Γιώργος Μακράκης και η ηχογράφηση έγινε στο στούντιο της “Columbia” με ηχολήπτη τον Γιώργο Κωνσταντόπουλο. Το έργο του εξωφύλλου είναι του Γιώργου Σταθόπουλου, ενώ στο ένθετο υπάρχει σημείωμα του Νίκου Γκάτσου σχετικά με τη λέξη «Δροσουλίτες».

 

`

Κάτω στα τριπόταμα

Κάτω στα τριπόταμα
Δίψασα κι απόκαμα
Ώσπου βρήκα – Παναγίτσα μου
Ίσκιο στην ιτιά
Και νερό στη ρεματιά

Τ’άλογό μου πότισα
Κι όταν πια ξαπόστασα
Είδα ξάφνου – Παναγίτσα μου
Να’ρχεται μια γριά
Μια κυρούλα καλογριά

Ταπεινά τη ρώτησα
Γνώρισες γερόντισσα
Το αγόρι – Παναγίτσα μου
Τ’ αγγελόκρουστο
Πού’χε φίλο το Χριστό

Στρατοκόπε τι ρωτάς
Δέκα χρόνους περπατάς
Και γυρεύεις – Παναγίτσα μου
Το χλωμό παιδί
Σα φεγγάρι σε κλαδί

Η ζωή το μοίρανε
Κι ήρθαν και το πήρανε
Να το πάνε – Παναγίτσα μου
Πέρα απ’ τη Φραγκιά
Μια βραδιά μ’ αστροφεγγιά

Απελάτη θα το δεις
Στ’ όνειρό σου αποβραδίς
Μα τα δάκρυα – Παναγίτσα μου
Μάθε να κρατείς
Ο Θεός είναι κριτής


`

Δεν υπάρχουν σχόλια: